sobota, 12 lutego 2011

Wolontariat z Kulturą!

W ramach nowo powstałego Ośrodka Edukacji w Muzeum Łazienki Królewskie powstał program "Wolontariat z Kulturą!" mający na celu zapewnienie osobom, szukającym doświadczenia zawodowego, kompleksowej oferty wolontariatu lub praktyk studenckich. Poprzez wolontariat lub praktyki w Ośrodku Edukacji w Łazienkach, osoby chętne do pomocy zdobędą wartościowe doświadczenie zawodowe, zapoznają się z pracą w Muzeum oraz nauczą się więcej o sobie samych - o własnych zainteresowaniach czy preferencjach zawodowych. Zależy nam na tym, aby wolontariusze i praktykanci nie tylko nam pomagali, ale także uczyli się i mieli wpływ na doskonalenie naszego programu edukacyjnego.

Szczegóły ofert programu "Wolontariat z Kulturą!" znaleźć można na głównej stronie Łazienek Królewskich w zakładce "edukacja" - "wolontariat". Zapraszamy serdecznie!
MS

Opinia naszej wolontariuszki -

Współpraca z działem edukacji stała się dla mnie okazją do zdobycia bezcennych doświadczeń. Nie tylko poznałam obiekty Łazienek i ich niezwykłą historię, ale także nauczyłam się w jaki sposób zorganizować event, rozpisać projekt i budżet, zaplanować rekrutację i promocję. Najważniejsza okazała się możliwość współtworzenia przeze mnie koncepcji projektu - wreszcie mogłam dać upust swojej kreatywności, a jednocześnie wzbogacić swoje pomysły poprzez uwagi i rady specjalistów do spraw edukacji. Gorąco polecam Wolontariat z Kulturą! wszystkim tym, którzy mają dość współpracy na zasadzie roznoszenia ulotek!
- Kasia, studentka Kulturoznawstwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz